Trafik Uygulamasında Ceza Yağdı!
Keşan ilçesinde yılbaşı tedbirleri kapsamında trafik uygulaması gerçekleştirildi.
Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği ve asayiş ekipleri ile çarşı ve mahalle bekçilerinin katılımıyla ilçe merkezindeki 5 noktada araç sürücülerine yönelik denetim yapıldı.
Uygulamada 46 araç ve sürücüsü kontrol edildi.
Yeni yıl öncesinde sürücülerin alkollü araç kullanmasının caydırılmasının amaçlandığı denetimlerde, 7 araç sürücüsüne çeşitli maddelerden 10 bin 140 lira ceza yazıldı. (AA)
- İlk Aşure İkramı Yeniimaret Muhtarlığı’nda - Haziran 25, 2026
- Prof.Dr. Osman ÇakmakYazdı: Bu ülkeyeahlak nizamı gelmedenesnaf nizamı gelirmi? - Haziran 25, 2026
- Valilikten Muharrem Ayı Aşure Merasimi ve Aşure İkramı - Haziran 25, 2026

