ETB’dan 23 Nisan Mesajı
ETB 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA
MESAJI
Edirne Ticaret Borsası, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları çerçevesinde bir mesaj yayınladı. Borsa’nın mesajında şu ifadelere yer verildi:
“Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının ve Ulu Önder Atatürk’ün, tüm
dünya çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk
Bayramı’nın 104.üncü yılını milletçe kutlamanın kıvanç ve mutluluğunu
yaşıyoruz.
Geleceğimizin teminatı çocuklarımızın Bayramı’nı en içten dileklerimizle
kutluyor, Türk ve Dünya çocuklarına barış ve mutluluk getirmesini diliyor
ve başta Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk olmak
üzere ülkemizin bölünmez bütünlüğü ve bağımsızlığı için canını vermiş
tüm şehitlerimizi ve gazilerimizi minnet ve şükranla anıyoruz.”
Haber Merkezi
- Prof.Dr. Osman ÇakmakYazdı: Bu ülkeye ahlak nizamı gelmeden esnaf nizamı gelir mi?Hadise Sivas’ta. Memleketim olunca şu habere kulak kesildim. 🚨Bir esnaf düşünün… Sivas’ta herkesin 200 – 300 TL’ye sattığı lahmacunu, vatandaşa 50 TL’ye yediriyor. Peki piyasanın “büyükleri” ne yapıyor? Örnek almak, “biz de kâr marjımızı düşürelim” demek yerine; “Kesin at veya eşek eti kullanıyor!” diyerek adamı CİMER’e şikayet ediyorlar! 🐴🐎İl Tarım Müdürlüğü, Ticaret İl Müdürlüğü, Maliye ve Zabıta ekipleri dükkana tabiri caizse çıkarma yapıyor. Bütün hesaplar, etler, defterler didik didik ediliyor. Ortaya çıkan tablo, aslında Türkiye’nin koca bir özetidir: ✅ Hile Yok: İçeride sağlığa aykırı bir şey yok, at veya eşek eti bulunmuyor! Etler temiz. ✅ Vergi Kaçırma Yok: Adamın alış-satış faturaları tıkır tıkır, zamanında kesilmiş. Devleteborcu yok. ✅ Zararına Satış Değil: En can alıcı nokta burası! İncelemelerde adamın 50 TL’ye lahmacun satmasına rağmen kâr elde ettiği resmi olarak saptanıyor!💡 ŞİMDİ ŞAPKAMIZI ÖNÜMÜZE KOYUP DÜŞÜNELİM Demek ki neymiş? 50 liraya satıp hem helalinden kazanmak hem de devlete vergisini vermek gayet mümkünmüş. Demek ki o lahmacunu 250-300 liraya satanların derdi “artan maliyetler” değil, doymak bilmeyen kursaklarıymış! Enflasyon kalkanının arkasına saklanıp, vatandaşın cüzdanına sülük gibi yapışmışlar. “Kriz var” diyerek kendi vatandaşını soymaya kalkan, gözü dönmüş, ahlakı iflas etmiş fırsatçı esnaf hangi eğitimin ve medyanın ürünü biliyoruz. Asıl kriz cüzdanlarda değil, kalplerde yaşanıyor.Vicdanlar ıslah olmadan bu memleket düzelmez, düzelmez, düzelmez! - Haziran 25, 2026
- Valilikten Muharrem Ayı Aşure Merasimi ve Aşure İkramı - Haziran 25, 2026
- Edirne Güney Çevre Yolundaki Hurdacılarda Taşınma Başladı - Haziran 25, 2026

