Ali Koç Yazdı: KRİPTO’cuklara..!
KRİPTO’cuklara..!
Mişon’luklarını,Solomon’luklarını,Ester’liklerini gizlemek ve saklamak gayreti ve cehdiyle,
Bizlere;”O olmasaydı adınız Yorgo olurdu” diye çemkiren, hönküren çağdaş ışıklı, geyik boynuzlu, layik ve yerli YORGO’lar..
Sizin kadın/erkek Lezbiyen, Biseksüel,Gay ve Travesti(LBGT)bireyler olarak aynaya baktığınız oluyor mu hiç?
Neden mi? Tâbi ki öncelikle ben insanmıyım,yada ne kadar insanım diye..
Sizin o YORGO’lardan ne farkınız var? Fazlanız var, eksiğiniz yok diye yemin ederim ve başım ağrımaz.
İstisnasız hepiniz bazı YORGO’lar gibi(Bazı diyorum, çünkü öyle YORGO’lar tanıdım ki İslâm’a saygılı ve Osmanlı hayranı) İslâm ve Osmanlı düşmanısınız..
Yine o YORGO’lar gibi, içki içiyor,kumar oynuyor,zina yapıyor, ensest,swinger,grup seks vb.. her türlü sapkınlığı bir ibadet cehdiyle deniyorsunuz.
Bizi Olmasaydı olmakla tehdit ettiğiniz o YORGO’lar sizlerle kıyasladığımızda büyük bir kısmı samimi olarak söylüyorum ki sütten çıkmış ak kaşık..😏
Sizler O olduğu için mi böyle YORGO’laştınız,yada hep YORGO’muydunuz?!? 🤔
Kaynak: Ali Koç
- Prof.Dr. Osman ÇakmakYazdı: Bu ülkeye ahlak nizamı gelmeden esnaf nizamı gelir mi?Hadise Sivas’ta. Memleketim olunca şu habere kulak kesildim. 🚨Bir esnaf düşünün… Sivas’ta herkesin 200 – 300 TL’ye sattığı lahmacunu, vatandaşa 50 TL’ye yediriyor. Peki piyasanın “büyükleri” ne yapıyor? Örnek almak, “biz de kâr marjımızı düşürelim” demek yerine; “Kesin at veya eşek eti kullanıyor!” diyerek adamı CİMER’e şikayet ediyorlar! 🐴🐎İl Tarım Müdürlüğü, Ticaret İl Müdürlüğü, Maliye ve Zabıta ekipleri dükkana tabiri caizse çıkarma yapıyor. Bütün hesaplar, etler, defterler didik didik ediliyor. Ortaya çıkan tablo, aslında Türkiye’nin koca bir özetidir: ✅ Hile Yok: İçeride sağlığa aykırı bir şey yok, at veya eşek eti bulunmuyor! Etler temiz. ✅ Vergi Kaçırma Yok: Adamın alış-satış faturaları tıkır tıkır, zamanında kesilmiş. Devleteborcu yok. ✅ Zararına Satış Değil: En can alıcı nokta burası! İncelemelerde adamın 50 TL’ye lahmacun satmasına rağmen kâr elde ettiği resmi olarak saptanıyor!💡 ŞİMDİ ŞAPKAMIZI ÖNÜMÜZE KOYUP DÜŞÜNELİM Demek ki neymiş? 50 liraya satıp hem helalinden kazanmak hem de devlete vergisini vermek gayet mümkünmüş. Demek ki o lahmacunu 250-300 liraya satanların derdi “artan maliyetler” değil, doymak bilmeyen kursaklarıymış! Enflasyon kalkanının arkasına saklanıp, vatandaşın cüzdanına sülük gibi yapışmışlar. “Kriz var” diyerek kendi vatandaşını soymaya kalkan, gözü dönmüş, ahlakı iflas etmiş fırsatçı esnaf hangi eğitimin ve medyanın ürünü biliyoruz. Asıl kriz cüzdanlarda değil, kalplerde yaşanıyor.Vicdanlar ıslah olmadan bu memleket düzelmez, düzelmez, düzelmez! - Haziran 25, 2026
- Valilikten Muharrem Ayı Aşure Merasimi ve Aşure İkramı - Haziran 25, 2026
- Edirne Güney Çevre Yolundaki Hurdacılarda Taşınma Başladı - Haziran 25, 2026


Süper bir tesbit