Edirne’nin Avrupa Şampiyonu Coşkuyla Karşılandı

Edirne’nin Avrupa Şampiyonu Coşkuyla Karşılandı

Kuzey Makedonya’da düzenlenen 17 Yaş Altı Avrupa Güreş Şampiyonası’nda altın madalya kazanan Edirneli milli güreşçi Eylem Engin, Süloğlu ilçesinde coşkuyla karşılandı.
Edirneli milli güreşçi Eylem Engin, Kuzey Makedonya’da düzenlenen 17 Yaş Altı Avrupa Güreş Şampiyonası’nda altın madalya kazanmasının ardından memleketinde coşkuyla karşılandı.

Finalde Litvanyalı rakibi Greta Tverskyte’yi 6-4 yenerek altın madalya kazanan Eylem Engin için Edirne’nin Süloğlu ilçesinde karşılama töreni düzenlendi.

Süloğlu Belediyesi tarafından ilçe meydanında düzenlenen törene Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran’ın yanı sıra çok sayıda vatandaş katıldı. Karşılama töreninde vatandaşlar, milli güreşçiyi alkışlar ve Türk bayraklarıyla karşılarken; Eylem Engin de hemşerilerini madalyası ile selamladı. Tebrikleri kabul eden milli güreşçiye çiçek takdim edildi.
Haber Merkezi

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.