VATANDAŞLAR, “SEÇİM İÇİN GÖSTERMELİK ALTYAPI DEĞİL, KALICI ÇÖZÜM İSTİYORUZ!”
Edirne’de beklenen sağanak yağış etksini gösterdi. Dün gece yollar su altında kaldı. Araçlar trafikte ilerlemekte güçlük çekti. Polis ekipleri trafiğin yoğun olduğu yerlerde vatandaşlara uyarıda bulunurken bazı sürücüler araçlarını bırakarak yola yaya olarak devam etmek zorunda kaldılar. Özellikle Kocasinan Mahallesi Sadık Ahmet Caddesi sakinleri; her yağmurda mağdur olduklarını, seçim kazanmak için göstermelik altyapı çalışmaları yerine artık daha ciddi, köklü çözümler beklediklerini ifade ettiler. Mahalle sakinlerinden A. D. de; “bıktık artık. Her yağmurda aynı kötü şeyleri tekrar yaşıyoruz. Yağmur berekettir, sevinmemiz gerekirken kabusumuz oluyor. Caddede park halindeki araçlarımızın içine bile lağım suyu ile karışık yağmur suyu doldu. Rögarlar geri tepiyor ve lağım suları her yere yayılıyor. Evlerimizden çıkamıyoruz.” şeklinde konuştu.
Öte yandan, Edirne’nin birçok yerinde de benzer görüntüler her yağmurda tekrarlanıyor.
Haber MERKEZİ

- Edirne’de mahalle mahalle ilaçlama takvimi belli oldu - Haziran 24, 2026
- Cem Murat Yazdı: Polonya Elçisi Geldi… - Haziran 23, 2026
- “Trakya’nın Kuşlarını Halkalıyoruz” Projesine Altın Ödül - Haziran 23, 2026
