Nüfus Müdürlüğünden Sağlık Çalışanlarına Vefa

Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü Tıp Bayramı haftasında yoğun çalışma temposundan kimliklerini değiştirme fırsatı bulamayan sağlık çalışanlarımıza vefa örneği göstererek Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı başvurularını almak için mobil ekiplerle hastanede stant açtı.

Edirne Nüfus ve Vatandaşlık İl Müdürü Meltem Bal ile görevli nüfus personelleri sağlık çalışanlarının kimlik yenileme işlemleri için Sultan 1. Murat Devlet Hastanesine gitti. Sağlık çalışanlarının kimlik yenileme başvuruları hastanenin toplantı salonunda gerçekleşti. Burada parmak izi verip, başvurusu tamamlanan sağlık çalışanlarına kurumsal hediyeler takdim edildi ve başvuru sonrası personel büyük bir memnuniyet içerisinde nöbet yerlerine döndü.

İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, “Edirne Valiliğimizin koordinesinde yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında yaklaşık olarak 200 sağlık çalışanımızın ve ailelerinin kimlik başvurularını alıyoruz, kimlikler Genel Müdürlüğümüzde basılıyor ve adreslerine postalanıyor. Bu hizmetimizle vefa borcumuzu bir nebze olsun ödemek istiyoruz” dedi.
Haber MERKEZİ

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.