Sağlıkçılara Lavantalı Teşekkür

Koronavirüs salgınında ön safta mücadele veren sağlık çalışanları için lavanta tarlasındaki çiçeklerin bir bölümü hasat edildi. Demet haline getirilen lavantalar, sağlık çalışanlarına takdim edildi.

Edirne Valiliği himayesinde Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü ve Edirne Kültür ve Turizm Müdürlüğü iş birliğinde bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen Lavanta Tarla Günleri kapsamında Karaağaç’taki lavanta tarlasında sağlık çalışanları için lavantaların bir kısmı hasat edilerek, demet haline getirildi.

Lavanta sepetlerini alan İl Kültür ve Turizm Müdürü Kemal Soytürk ve Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürü Adnan Tülek, ilk olarak Başhekim Zehra Gülsevin Şimşek’i ziyaret etti. Aşı uygulama alanındaki personele ve aşı sırası bekleyen vatandaşlara da lavanta takdim edildi.

Koronavirüs salgınıyla mücadelede sağlık çalışanlarının emeklerini hatırlatan Soytürk, “Pandemi döneminde fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarına mis kokan lavantaları takdim ettik. Malumunuz Edirne aşılamada birinci. Aşılamada görev yapan arkadaşlarımıza tebriklerimizi ilettik, onları hatırladık ve mis kokulu lavantaları hediye ettik. Onlara minnettarız” dedi.

edirneyenigun

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.