Keşan Belediye Başkanı Helvacıoğlu’nun Testi Pozitif

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Covid-19 testinin pozitif çıktığını, karantina sürecini evinde geçireceğini sosyal medya hesabından duyurdu. Helvacıoğlu, konu ile ilgili şu açıklamayı yaptı:

“Kıymetli hemşehrilerim;

Covid-19 testim pozitif çıkmıştır. Sıklıkla test olan biri olmama rağmen, yakın ekibimden iki personelimde pozitif görülmesi nedeniyle bugün tekrar test oldum ve pozitif olduğum anlaşıldı.

Toplam 3 doz aşımı oldum. Aşının gücüne güveniyorum. Karantina sürecini evde geçireceğim. Doktorlarımız tarafından yapılan kontrollerde herhangi bir olumsuzluk görünmüyor. Tüm sağlık çalışanlarımıza şükranlarımı sunuyorum.

Biliyorsunuz ki, tedbir tercih değil zaruridir.

Keşan’ımızda çalışmalar tüm hızıyla devam edecek. Herkes görevinin başında olacak.

Allah’ın izniyle inşallah sağlığımıza kavuşacağız.

Tüm vatandaşlarımıza sağlık ve sıhhat diliyorum.”

Haber MERKEZİ

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.