Edirne Valiliği, orman yangınlarıyla mücadele kapsamında ormanlara giriş yasağını 30 Eylül’e uzattı
Edirne Valiliği, orman yangınlarıyla mücadele kapsamında ormanlara giriş yasağını 30 Eylül’e uzattı
Türkiye’nin pek çok noktasında çıkan orman yangınları nedeniyle ağustos ayında giriş yasağı getirilmişti.
Valilik aldığı yeni kararla söz konusu yasağı 30 Eylül saat 24.00’e uzattı. Yasağa uymayanlar hakkında idari ve adli işlem uygulanacağı kaydedildi.
Orman üretiminde çalışanlar, tarım, hayvancılık, arıcılık ve benzeri faaliyetlerde bulunanların yasaktan muaf olduğu belirtildi.
Haber MERKEZİ
- İlk Aşure İkramı Yeniimaret Muhtarlığı’nda - Haziran 25, 2026
- Prof.Dr. Osman ÇakmakYazdı: Bu ülkeyeahlak nizamı gelmedenesnaf nizamı gelirmi? - Haziran 25, 2026
- Valilikten Muharrem Ayı Aşure Merasimi ve Aşure İkramı - Haziran 25, 2026

