13 ÖĞRETMENE BAŞARI BELGESİ
EDİRNE Yunus Emre Ortaokulu’ndan 13 öğretmen, Edirne Valisi Ekrem Canalp tarafından 2021 Liselere Giriş Sınavı’nda gösterdikleri başarıdan dolayı Başarı Belgesi ile taltif edildi.🧿
Sosyal medya hesabında bu haberi büyük bir mutlulukla duyuran Yunus Emre O O hesabı, duygularını şöyle ifade etmeye çalıştı: “Üstün gayret ve özverilerinden dolayı canımız öğretmenlerimize❤️ teşekkürler🙏
Tüm çabamız evlatlarımızın geleceği için 🇹🇷🇹🇷🇹🇷”
www.edirneyiseviyorum.com haber portalı olarak biz de bu 13 öğretmenin şahsında okulun tüm öğretmen ve idarecilerini, çalışanlarını kutlar, başarılarının devamını dileriz.
Haber MERKEZİ
- Yüsra Nur Yazıcı Yazdı: Gavur Ne Demek, Kâfir Ne Demek? - Haziran 27, 2026
- Dr. Zeki Bayraktar Yazdı: Cinsiyet İptalleri Hızla Devam Ederken (önleyici) Yasa Taslağı 12. Yargı Paketinden de Çıkarıldı, Neden?!! - Haziran 27, 2026
- Edirne Bugün Aşure Koktu - Haziran 27, 2026

