Edirne’nin Lezzetleri Güney Kore’de Tanıtıldı

Edirne’nin Lezzetleri Güney Kore’de Tanıtıldı
Edirne’nin ödüllü aşçılarından Trakya Gastronomi Aşçılar Derneği Başkanı İsmail Ergin, jüri üyeliği yaptığı Seul Uluslararası Yemek Olimpiyatları’nda kentin yöresel lezzetlerini tanıttı.
Ergin, yaptığı yazılı açıklamada, Güney Kore’nin başkenti Seul’de düzenlenen organizasyona Türkiye Aşçılar Federasyonu Başkanı Bayram Özrek’in başkanlığındaki heyetle katıldığını belirtti.

Olimpiyatlarda Türkiye’yi en iyi şekilde temsil ettiklerini vurgulayan Ergin, farklı ülkelerden gelen şeflerle bilgi ve deneyim paylaşımında bulunduklarını kaydetti.

Edirne’yi ve yöresel ürünlerini tanıtma fırsatı yakaladığını aktaran Ergin, “Etkinlik süresince Meriç yer fıstıklı Edirne kebabı, Kavala kurabiyesi, badem ezmesi ve saray helvaları gibi geleneksel lezzetlerimizi katılımcılara tanıtma şansı elde ettik. Edirne mutfağı ve Türk mutfağının özgün tatlarını dünya sahnesine taşımaktan büyük bir onur ve gurur duydum.” değerlendirmesinde bulundu.
Haber Merkezi

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.