Çevre Haftasında Karaağaç’ta “Mıntıka Temizliği”

Çevre Haftasında Karaağaç’ta “Mıntıka Temizliği”
Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında Karaağaç’ta çevre temizliği yapıldı. Etkinliğe Karaağaç Ardaspor Kadın Futbol Takımı da katıldı.
Edirne’de Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında çevre temizliği etkinliği düzenlendi. Edirne Çevre ve Şehircilik ve İklim Değişikliği Müdürlüğü organizasyonunda gerçekleşen etkinlik Karaağaç girişinden başlayarak, Zafer Tangör Stadına Kadar devam etti.

Çevre temizliği etkinliğine Karaağaç Ardaspor Kadın Futbolcularının yanı sıra Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Ertuğrul Tanrıkulu, Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ayşe Sarı, Karaağaç Mahalle Muhtarı Eniz Dirim ve Edirne Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Ayten Eren katıldı.

DOSTLUK MAÇINDA KARŞILAŞTILAR
Karaağaç Mahallesi’nde düzenlenen çöp toplama etkinliği sonrası katılımcılar dostluk maçı yaptılar. Karaağaç Ardaspor Kadın Futbol Takımı oyuncuları ve İl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği kadın personelleri, Karaağaç Zafer Tangör stadında karşılaştı. Dostluk maçını Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Cenk Ergüden, Edirne İl Emniyet Müdürü Onur Karaburun, AK Parti Edirne İl Başkanı Belgin İba da izledi.
Batıekspres

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.