Aytaç Dilci: “Edirnelilerin güvenini yeniden kazanacağız”
Aytaç Dilci: “Edirnelilerin güvenini yeniden kazanacağız”
Edirne Toplu Ulaşım Sistemi (ETUS) Başkanlığı görevine getirilen Aytaç Dilci, göreve gelmesinin ardından yaptığı ilk açıklamada, Edirne halkının uzun süredir yakından takip ettiği ulaşım sorunlarına değindi. Yeni dönemde şeffaflık, hesap verebilirlik ve vatandaş memnuniyetini esas alan bir yaklaşım benimseneceğini vurgulayan Dilci, “ETUS’a yönelik oluşan ön yargıları yıkmak için var gücümüzle çalışacağız” dedi.
Göreve gelmesinin ardından konuşan Dilci, özellikle eski araçlar konusunda vatandaşlardan gelen şikayetlere değinerek, yeni araçların yüksek maliyetinden dolayı kısa vadede alım yapmanın zor olduğunu vurguladı. Ancak sistemin ekonomik dengesinin sağlanması durumunda araç değişimlerinin
gerçekleşeceğini belirtti.
Dilci, Ekonomisini biraz düzeltebilirsek, aracını mutlaka üye değiştirecektir. Ücretsiz taşımalar yüzünden de bayağı yıprandıklarını belirterek, “ Elimizden geleni yapmaya çalışacağız.234 araçtan oluşan ETUS filosunun tamamını aktif hale getirmek için çaba sarf ediyoruz. Yeni dönemde güzergahlarda da iyileştirmeler yapılacak. ETUS’a olan ön yargıyı bitireceğiz.”
Haber Merkezi
- Cem Murat Yazdı: Menfaat Dünyası Medeniyeti - Haziran 27, 2026
- Basından Seçmeler/Ersin Çelik Yazdı: Bir Sen, Bir Ben Bir de Bebek… - Haziran 27, 2026
- Serdar Topaçlıoğlu Yazdı: ‘Ak parti 2014’e kadar çok iyi idi, sonra tamamen cozuttu” diyen… - Haziran 27, 2026

