Edirne’deki Sanat Tıpla Buluşuyor

Edirne’deki Sanat Tıpla Buluşuyor
Edirne Tabip Odası ve SADER işbirliği ile Tıp Bayramı ve Sağlık Haftası sebebiyle resim sergisi ve imza günü etkinlikleri gerçekleşecek. SADER Başkanı yazar ve ressam Nazmi Metin, AVM’de gerçekleşecek etkinliğe herkesi davet ederek; “Tüm sanatseverleri sergimize bekliyoruz” dedi.
Edirne Tabip Odası ve Sanat Dernekleri Platformu (SADER) işbirliğiyle, 14 Mart Tıp Bayramı ve Sağlık Haftası kapsamında düzenlenecek etkinliklerde sanatseverler bir araya gelecek. Resim sergisi, imza günü, müzik gösterisi ve şiir dinletisinin yer alacağı program, sanat ve sağlık camiasını buluşturmayı amaçlıyor.

SADER Başkanı yazar ve ressam Nazmi Metin, Edirne’deki bir alışveriş merkezinde (AVM) gerçekleştirilecek etkinliklere tüm sanatseverleri davet ederek; “Tıp Bayramı vesilesiyle sanatın iyileştirici gücünü hep birlikte deneyimlemek istiyoruz. Tüm sanatseverleri sergimize bekliyoruz” dedi.

SANAT VE SAĞLIK İÇ İÇE
Etkinlik kapsamında, Edirneli sanatçıların eserlerinin yer aldığı resim sergisi ziyaretçilere açılacak. Aynı zamanda, yazarların katılımıyla bir imza günü düzenlenecek. Sergide yer alan eserlerin sağlık temalı olması, sanatın toplumsal farkındalık yaratma gücünü gözler önüne serecek.
Batıekspres

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.