Edirne’deki Sanat Tıpla Buluşuyor
Edirne’deki Sanat Tıpla Buluşuyor
Edirne Tabip Odası ve SADER işbirliği ile Tıp Bayramı ve Sağlık Haftası sebebiyle resim sergisi ve imza günü etkinlikleri gerçekleşecek. SADER Başkanı yazar ve ressam Nazmi Metin, AVM’de gerçekleşecek etkinliğe herkesi davet ederek; “Tüm sanatseverleri sergimize bekliyoruz” dedi.
Edirne Tabip Odası ve Sanat Dernekleri Platformu (SADER) işbirliğiyle, 14 Mart Tıp Bayramı ve Sağlık Haftası kapsamında düzenlenecek etkinliklerde sanatseverler bir araya gelecek. Resim sergisi, imza günü, müzik gösterisi ve şiir dinletisinin yer alacağı program, sanat ve sağlık camiasını buluşturmayı amaçlıyor.
SADER Başkanı yazar ve ressam Nazmi Metin, Edirne’deki bir alışveriş merkezinde (AVM) gerçekleştirilecek etkinliklere tüm sanatseverleri davet ederek; “Tıp Bayramı vesilesiyle sanatın iyileştirici gücünü hep birlikte deneyimlemek istiyoruz. Tüm sanatseverleri sergimize bekliyoruz” dedi.
SANAT VE SAĞLIK İÇ İÇE
Etkinlik kapsamında, Edirneli sanatçıların eserlerinin yer aldığı resim sergisi ziyaretçilere açılacak. Aynı zamanda, yazarların katılımıyla bir imza günü düzenlenecek. Sergide yer alan eserlerin sağlık temalı olması, sanatın toplumsal farkındalık yaratma gücünü gözler önüne serecek.
Batıekspres
- Cem Murat Yazdı: Menfaat Dünyası Medeniyeti - Haziran 27, 2026
- Basından Seçmeler/Ersin Çelik Yazdı: Bir Sen, Bir Ben Bir de Bebek… - Haziran 27, 2026
- Serdar Topaçlıoğlu Yazdı: ‘Ak parti 2014’e kadar çok iyi idi, sonra tamamen cozuttu” diyen… - Haziran 27, 2026

