Edirne Belediyesi’nden Fidan Bağışı

Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Hatay’daki orman yangınlarında yok olan ağaçları yeniden canlandırmak için Edirne Halkı adına bin adet mavi ladin fidanı bağışında bulunduklarını belirterek, fidanları kendi elleriyle tıra yükledi.
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Hatay’a bin adet mavi ladin fidanı bağışladıklarını söyledi. Edirne Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nde Hatay’a gönderilecek olan fidanları tıra yükleyen Belediye Başkanı Recep Gürkan, “Hatay’da çıkan orman yangınında biliyorsunuz çok büyük bir alan yandı, kül oldu. Yangınla ilgili İçişleri Bakanlığı çalışmalarını yapıyor. Dileğimiz yangını çıkararak canlıların yaşamına kasteden, doğayı yok eden canilerin, canavarların bir an önce bulunarak adalete teslim edilmesi. Biz de Edirne Belediyesi olarak Hatay’a bin adet mavi ladin fidanı gönderiyoruz. İnanıyorum ki Türkiye tüm Milli meselelerde olduğu gibi bu meselede de birlik ve beraberlikle Hatay ilimizin o yanan ormanların yerine Türkiye’nin dört bir yanından gönderilen taptaze, gencecik fidanlarla yeni bir orman oluşturacak ve bu kardeşlik ormanı Hatay’ın o güzel topraklarında, medeniyet topraklarında gür bir şekilde yeşererek, Cumhuriyet’imizin birliğini ve beraberliğini bir kez daha pekiştirecektir. Tekrar geçmiş olsun Hatay” dedi.

Haber MERKEZİ

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.