Edirne Belediyesinin İlk Kadın Güreşçisi

Milli güreşçi Melda Dernekçi, Edirne Belediyesinin ilk kadın güreşçisi oldu.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, dünya beşinciliği, Avrupa üçüncülüğü ve Türkiye şampiyonlukları bulunan Edirneli güreşçi, kariyerine Edirne’de devam edecek.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, milli güreşçiye başarı diledi.

Dernekçi’nin önemli başarılara imza attığını ve Edirne Belediyesinin ilk kadın güreşçisi olduğunu belirten Gürkan, “Başarılı kariyerine artık Edirne Belediyesinin güreşçisi olarak, devam edecek. Melda, ayrıca Edirne Belediyesinin ilk kadın güreşçisi olarak, adını tarihe yazdırdı. Kendisini tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Melda kızımıza her türlü desteği vereceğiz. İnanıyorum ki Melda, Edirne’mize ve ülkemize daha nice gururlar, başarılar yaşatacak. Evine hoş geldin Melda.” ifadelerini kullandı.

Milli güreşçi Dernekçi de doğduğu ve büyüdüğü şehir Edirne adına güreşmenin mutluluğunu yaşadığını kaydetti. (AA)

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.