Edirne’de Abart Egzozlu Motosikletler Otoparka Çekildi
Edirne’de Abart Egzozlu Motosikletler Otoparka Çekildi
Edirne’de polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimde abart egzozlu motosikletler otoparka çekilirken, sürücülere ceza yağdı.
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Zübeyde Hanım Caddesi’nde abart egzozlu ve modifiyeli araçlar ile motosikletlere yönelik denetim gerçekleştirdi.
Abart egzozlu olduğu belirlenen motosikletler trafikten men edilerek çekici yardımıyla otoparka götürüldü.
Ayrıca, alkollü araç kullandığı belirlenen sürücüler ile çeşitli suçlardan bazı sürücülere trafik cezası kesildi.
Batıekspres
- Mehmet Ali Abakay Yazdı: Tarihî Yapılar ve Şehir Üzerine - Haziran 24, 2026
- Lâ Edrî Yazdı: Hacıosmanoğlu’nun ‘villa şovu’ patladı: Ortada ne izin var ne proje… - Haziran 24, 2026
- Prof.Dr. Osman Çakmak Yazdı: Bugün gurur duyduğumuz o yerli İHA’lar, SİHA’lar fabrikada demir döverek yapılmadı - Haziran 24, 2026

