Edirne’de Balık Yok Sattı

Edirne’de Balık Yok Sattı
Türkiye’de balık sezonunun başlamasının 2’nci gününde, Edirne’deki balıkçıların tezgâhı yok sattı. Balıkpazarı esnafı Yusuf Çimen; “Akşam olmadan tezgâhımızı sıfırlayacağız. Yarın yeni balıklar gelecek” dedi.
Türkiye’de denizlerde balık av yasağının dün kalkmasıyla Edirne’deki balıkçı esnafları da satışlarına başladılar.

Yeni sezonun dün başlamasına rağmen balıkçı esnafının tezgâhlarına yoğun talep oldu. Sezonun 2’nci gününde esnaflar adeta yok satarken; tezgâhlarda balık kalmaması dikkat çekti.

“YENİ BALIKLAR YARIN GELECEK”
Balıkpazarı esnafı Yusuf Çimen, balığa talebin yoğun olduğunu ve palamutun erken saatlerde bittiğini belirterek; “5 aydır av yasağından dolayı kapalıydık. Bu süreçte Edirne halkının balığa büyük bir özlemi oluşmuş. İlk günler olmasına rağmen talep çok fazla. Geçen hafta tadilattayken bile sezonun ne zaman açılacağını soruyorlardı. Bugün satışlarımız çok iyiydi. Hala bekleyen müşterilerimiz var. Akşam olmadan tezgâhımızı sıfırlayacağız. Yarın yeni balıklar gelecek. Palamutu çok erken sattık ve bitirdik. Bu sene palamut bol, palamut senesi diyebiliriz. Fiyatlar da gayet uygun durumda. Palamut tanesi 150 TL, hamsi 200 TL, sardalya ve istavrit 100 TL’den satılıyor” dedi.
Batıekspres

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.