Gürkan, “Müzik Hiç Susmasın!”

Edirne Belediyesi tarafından organize edilen konser, vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Edirneliler müzisyenlerin okudukları parçalar ile yeni normalleşmeyi oynayarak kutladı.

Koronavirüs salgını tedbirleri kapsamında kısıtlanan konser etkinlikleri hızlı aşılama ve vaka oranlarındaki düşüşle birlikte tekrar başladı. Edirne Belediyesi tarafından organize edilen ve Edirneli müzisyenlerin sahne aldığı konserde 7’den 70’e tüm vatandaşlar konser alanına gelerek gönüllerince eğlendi.

Barış Parkı’nda (Suni Gölet)gerçekleştirilen konserde Edirneli müzisyenler Zehra Korucu, Onur Kurt, Şahin Cevizli sahne aldı. Gerçekleştirilen yeni normalleşmenin ilk konserine gelen Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan gençler ile sohbet etti, şarkılara eşlik etti.

Konser hakkında sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Gürkan; “Gençlerle buluştuk. ‘Müzik hiç susmasın’ diyerek, özgürlüğümüz için şarkılar söyledik bu akşam… Bizim Kızanlara (yerel müzisyenlerimize), bu gece bizi yalnız bırakmayan gençlerimize ve halkımıza sonsuz teşekkürler.” ifadelerine yer verdi.

Edirneyenigun

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.