İki Yıl Sonra Yüzyüze Bayramlaşma
Trakya Üniversitesinde COVİD-19 pandemisi nedeniyle iki yıldır gerçekleştirilemeyen bayramlaşma törenine Rektör Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, Başhekim Prof. Dr. Abdullah Taş, Başhekim Yardımcısı Prof. Dr. Cem Çopuroğlu, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Hüseyin Ahmet Tezel, Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Öğr. Gör. Saadet Elmas ve sağlık çalışanları katıldı.
Bayramlaşma töreni öncesinde konuşan Başhekim Prof. Dr. Abdullah Taş, iki yıl aradan sonra bayramlaşma töreni gerçekleştirdikleri için mutlu oldukları belirterek herkesin bayramın kutladı.
Rektör Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu selamlama ile başladığı konuşmasında “Hastanemiz pandemi dönemde çok büyük zorluklar çekti. Bu süreçte sağlık çalışanlarımızın hakkını ödeyemeyiz. İnşallah bu bayram sağlığın, huzurun, barışın olduğu bir bayram olur. Ailelerinizle, Trakya Üniversitesi ailesiyle mutlu huzurlu bayramlar diliyorum.” dedi.
Haber MERKEZİ

- Mehmet Ali Abakay Yazdı: Tarihî Yapılar ve Şehir Üzerine - Haziran 24, 2026
- Lâ Edrî Yazdı: Hacıosmanoğlu’nun ‘villa şovu’ patladı: Ortada ne izin var ne proje… - Haziran 24, 2026
- Prof.Dr. Osman Çakmak Yazdı: Bugün gurur duyduğumuz o yerli İHA’lar, SİHA’lar fabrikada demir döverek yapılmadı - Haziran 24, 2026

