KANDİL BÖYLE KUTLANIR
Orman Genel Müdürlüğü’nce Türkiye çapında tüm il ve ilçelerde Berat Kandili münasebetiyle fidan dağıtıldı.
Edirne Orman İşletme Müdürü İhsan Ceylan da bu vesile ile Eski Cami önünde Cuma namazı çıkışı halka bizzat fidan dağıttı. Tarafımıza yaptığı özel açıklamada; çam, fıstık çamı ve badem fidanı dağıttıklarını söyledi.
Gayet şık bez torbalarda dağıtılan fidanlara vatandaşlarca büyük ilgi gösterildi, adeta kapış, kapış bir ortam oluştu.

- Edirne Bugün Aşure Koktu - Haziran 27, 2026
- Mehmet Ali Abakay Yazdı: Bilen Susarsa Meydan Bilmeyene Kalır - Haziran 26, 2026
- Basından Seçmeler/Haşmet Babaoğlu Yazdı: “Deprem Üretme Teknolojisi” ve Venezuela Depremi - Haziran 26, 2026
