Kent Müzesi için çalışmalar başladı
Keşan Kent Müzesi’nin restorasyonuna başlandı.
Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, çalışmaların başladığı müzeyi ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı.
Binanın, aslına uygun hale getirileceğini belirten Helvacıoğlu, “Müzemizde geçmişimiz geleceğe miras kalacak. Buram buram tarih kokan müze binamızı dokusuna uygun hale getireceğiz.” dedi.
AA
Latest posts by Admin Ali Süzen (see all)
- Soner Duman Yazdı: Dindar Aileler ve Çocukları..! - Haziran 28, 2026
- Cem Murat Yazdı: Karar Vermekte Acele Etmeyin - Haziran 28, 2026
- Hasan Kalyoncu Yazdı: Mahvolan Ülke… - Haziran 28, 2026

