Kupalar Sahiplerini Buldu

Kupalar Sahiplerini Buldu

Türkiye Kürek Federasyonu tarafından Edirne’de düzenlenen Gençler Kürek Türkiye Şampiyonası’nda sonuçlar belli oldu.
Türkiye Kürek Federasyonu tarafından Edirne’nin Meriç Nehri’nde düzenlenen Gençler Kürek Türkiye Şampiyonası’nda dereceye giren ekiplere TED Edirne Koleji Kurucusu, TED Edirne Koleji Kürek Kulübü Başkanı Nesim İba ve Edirne Vali Yardımcısı Sıdkı Zehin tarafından kupaları verildi. Kupalarını alan ekipler, sevinçlerini kupa kaldırarak yaşadı.

İŞTE SONUÇLAR

Yarışlarda U19 Erkekler Kategorisinde Fenerbahçe 550 puanla kupaya ulaşan ekip olurken, U19 Kadınlarda ise Galatasaray 470 puanla kupanın sahibi oldu. U17 Erkekler kategorisinde ise Galatasaray 536 puanla kupayı kazanırken, Fenerbahçe ise U17 Kadınlar kategorisinde 300 puanla birinci sırada yer alarak ekip oldu. U15 kategorisinde ise Erkeklerde 238, Kadınlarda ise 250 puanla kupayı kazanan takım Fenerbahçe oldu.
Batıekspres

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.