SVETİ GEORGİ KİLİSESİ’NİN KUBBESİ RESTORE EDİLDİ

Edirne’de, Bulgar Ortodoks Kilisesi’nin kubbesindeki restorasyonun tamamlanması nedeniyle tören düzenlendi.
Törenin ilk bölümü, Bulgar Ortodoks Sveti Georgi Kilisesi içinde gerçekleştirildi. Mum yakan Ortodokslar, daha sonra Bulgaristan’dan gelen din adamları eşliğinde dua etti. Tören, ayinin ardından kilise bahçesinde devam etti.
Bulgaristan Dinler Müdürü Emil Sotirov Velinov, yaptığı konuşmada, kilisedeki eksikliklerin giderildiğini, birçok bölümün yenilendiğini ifade etti. Velinov, kubbenin restorasyonunun tamamlanması nedeniyle düzenledikleri törene katılan herkese teşekkür etti.
Bulgaristan’ın Edirne Başkonsolosu Vassil Valchev ise törene katılan herkese teşekkür etti. Törene, Bulgaristan’ın Yambol Valisi Dimitar İvanov, Razgrad Valisi Günay Hüsmen ve davetliler katıldı.
- İlk Aşure İkramı Yeniimaret Muhtarlığı’nda - Haziran 25, 2026
- Prof.Dr. Osman ÇakmakYazdı: Bu ülkeyeahlak nizamı gelmedenesnaf nizamı gelirmi? - Haziran 25, 2026
- Valilikten Muharrem Ayı Aşure Merasimi ve Aşure İkramı - Haziran 25, 2026
