TÜ Devlet Konservatuvarı, Atatürk’ü Sevdiği Şarkılarla Andı

Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı tarafından Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 83. ölüm yıl dönümü dolayısıyla Devlet Konservatuvarı Sanat Eğitim ve Gösteri Merkezi’nde bir anma programı gerçekleştirildi. Programda, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, oratoryo ve sevdiği şarkılarla anıldı.

Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, ebediyete irtihalinin 83’üncü yıl dönümü münasebetiyle anma programı düzenledi. Programda, Devlet Konservatuvarı ortaokul ve lise öğrencileri tarafından Atatürk konulu oratoryo sergilendi ve Atatürk’ün sevdiği eserler seslendirildi.

Saatler 09.05’i gösterdiğinde saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan program, Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik ve Bale Ortaokulu ile Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi öğrencilerinin hazırladığı “Atatürk Oratoryosu” ile devam etti. Oratoryonun ardından Dr. Öğr. Üyesi Sela Can Dökmeci ve yüksek lisans öğrencilerinden oluşan Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Yaylı Beşlisi tarafından Sarı Gelin, Selanik Türküsü ve Karahisar Kalesi türküleri seslendirildi.

Öğrenciler tarafından hazırlanan oratoryonun sunulduğu ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün severek dinlediği eserlerin seslendirildiği etkinlik, izleyicilere duygusal anlar yaşattı.
Haber MERKEZİ
Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.