TRAKYA ÜNİVERSİTESİ MERİÇ KENARI SOSYAL TESİSLERİ “ACİL” MİSAFİRLERİNİ AĞIRLADI
Meriç Kenarı Öğrenci Sosyal Tesisleri’nde Trakya Üniversitesi Hastanesi Erişkin Acil Servis çalışanları bir araya geldi.
Rektörlük ile Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (SKS) organizasyonuyla Trakya Üniversitesi Hastanesi Erişkin Acil Servis’te görevli doktor, hemşire ve çalışanlar motivasyon yemeğinde bir araya geldiler. Devlet Konservatuvarının da bir müzik dinletisi gerçekleştirdiği toplantıda Acil Tıp Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mustafa Burak Sayhan ve Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ömer Salt ile SKS Daire Başkanı ve Genel Sekreter Yardımcısı Öğr. Gör. Burak İşçimen, motivasyonu artırmak ve geleceğe dair projeleri değerlendirdiler.
Güzel enstantanelerin yaşandığı toplantı, 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı 1. Döngü Acil Servis intörn doktorlarının hatıra amaçlı zeytin ağaçları dikimi ile sona erdi.
Haber MERKEZİ

- Mehmet Ali Abakay Yazdı: Tarihî Yapılar ve Şehir Üzerine - Haziran 24, 2026
- Lâ Edrî Yazdı: Hacıosmanoğlu’nun ‘villa şovu’ patladı: Ortada ne izin var ne proje… - Haziran 24, 2026
- Prof.Dr. Osman Çakmak Yazdı: Bugün gurur duyduğumuz o yerli İHA’lar, SİHA’lar fabrikada demir döverek yapılmadı - Haziran 24, 2026

