VALİ CANALP, İL GÖÇ İDARESİ MÜDÜRLÜĞÜNDE…
Edirne Valisi Ekrem CANALP, İl Göç İdaresi Müdürlüğünü ve bünyesinde bulunan Geri Gönderme Merkezini ziyaret etti.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, Vali Canalp, müdürlükte incelemede bulunarak yapılan çalışmaları denetledi.
Personel ile detaylı görüşmeler gerçekleştiren Canalp, İl Göç İdaresi Müdürü Musa Aşılıoğlu’ndan yapılan işlemler ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Vali Canalp, müdürlük personeline çalışmalarında başarı diledi.
Haber MERKEZİ
- Habil Mert Yazdı: Saygı Duruşu - Haziran 11, 2026
- Cem Murat Yazdı: Dostluğun da Fiyatı Var Artık - Haziran 11, 2026
- Zeki Bayraktar Yazdı: Nekâhet Döneminde Hastayı Ziyaretİyilik Değil Kötülüktür - Haziran 11, 2026

