Yıldırım, “Covid-19 Yayılımı Açısından En Kritik Zamanlara Delindi”

Salgınla Mücadele Kapsamında İl Geneli Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında İl Sağlık Müdürlüğünce yapılan günlük filyasyon toplantısı sonrası İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa İshak YILDIRIM başkanlığında Trakya Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Abdullah TAŞ, Başhekim Yardımcısı Prof. Dr. Nurettin TAŞTEKİN, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Selma HEVES, Sağlık Hizmetleri Başkanı Dr. Ali Fatih SELVİ, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Opr.Dr. Mustafa Talha SÜTCÜ, Başkan Yardımcısı Opr.Dr. Ali KAYA, Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi Başhekimi Uz.Dr. Zehra Gülsevin ŞİMŞEK ve Merkez Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Uzm. Dr. Esin SEÇGİN SAYHAN’ın katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, salgın kapsamında İlimizin son durumu değerlendirilerek bundan sonraki sürece dair İl genelinde alınacak ilave tedbirler ve yapılacak çalışmalarla ilgili konular görüşülerek planlamalar güncellenmiştir.
Toplantıda İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa İshak YILDIRIM, Pandemi ile mücadelede tüm dünya da olduğu gibi Edirne ilimizde de Covid-19 yayılımı açısından en kritik zamanlara gelindiğini, kalabalık alanlardan uzak durulması, sosyal mesafe ve maske kurallarına çok ciddi ve sıkı bir şekilde uyulması ayrıca hastalığın hafife alınmaması gerekliliğini önemle vurguladı.

Haber MERKEZİ

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.