O İlçede Vak’alar Sıfırlandı

Salgının başlangıcından bu yana İpsala’da koronavirüs seferberliği başlatan İpsala Kaymakamı Ekrem Güngör, ilçede koronavirüs vakalarının hızla düştüğünü ve sıfırlandığını belirterek, “Pandemi ile mücadelemiz sonuç verdi” dedi.

Güngör, vakaların sıfırlanması noktasında mücadelelerinin sonuç verdiğini kaydederek, “İpsalada Salgını Bitirme Seferberliği kapsamında başlattığımız pandemi ile mücadelemiz sonuç verdi. Vaka sayılarımız hızla düştü. Çok şükür ilçemizde hasta sayılarımız ve vaka sayılarımız sıfır oldu. Bu mücadele kurallara hassasiyetle uyan değerli İpsalalı hemşerilerimize, sahada gece gündüz demeden,  yorulmadan, fedakarca çalışan başta Sayın Valimiz olmak üzere, Belediye Başkanlarımıza, daire amirlerimize, salgınla mücadelede en ön safta yer alan  sağlık ve kolluk personeli olmak üzere tüm kamu kurumlarımızın, belediyelerimizin, yöneticilerine ve kıymetli personellerine, denetim komisyonu üyelerine, meclis ve encümen üyelerimize, muhtarlarımıza, azalarımıza, sivil toplum kuruluşu ve siyasi partilerimizin başkanlarına, özel sektör yöneticilerine, esnaflarımıza, işletmelerimize yürekten teşekkür ederiz” şeklinde konuştu.

Vatandaşların koronavirüse karşı dikkatli olmaları noktasında da hatırlatma yapan Güngör, “Esnaflarımızın, işletmelerimizin ve okullarımızın tekrar kapanmaması için, kendi sağlığımız, sevdiklerimizin ve toplum sağlığı için yeni acılar yaşamamak için, salgın kurallarına titizlikle uymaya devam etmesini rica ediyoruz. İpsalalı hemşerilerimizin, salgın ülkemizde ve tüm dünyada son bulana kadar rehavete kapılmadan bu dikkati ve özeni göstermeye devam edeceğine ve bu başarıyı sürdüreceğine gönülden inanıyoruz. Salgının İlçemiz, ülkemiz ve tüm dünyada bitmesi temennisiyle tüm hastalarımıza acil şifalar kaybettiğimiz vatandaşlarımıza ise Allah’tan rahmet diliyorum” ifadelerini kullandı.

Haber MERKEZİ

Admin Ali Süzen
Sosyal Medya

Admin Ali Süzen

1953 yılında Edirne'de doğdu. İstanbul Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu. 11 yılı lise müdürlüğü olmak üzere 25 yıl öğretmenlik yaptı ve 2001 yılında Milli Eğitim Bakanlığı'ndan emekli oldu. Üniversite yıllarından beri hobi olarak çeşitli yerel ve ulusal basında köşe yazarlığı yaptı. İlk kitabı olan 'BAŞARI HİKAYELERİ' 14 Haziran 2018'de yayımlandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.